Google+

Nu på morgonen skaffade jag Google+. Jag hade inte någon aning vad jag skulle förvänta mig och om jag ska vara helt ärlig känner jag likadant nu en timme senare. Det kanske beror på att jag har i stort sett inga vänner, eller inga i mina "kretsar" som dem kallar det. Nästan ingen jag känner har skaffat ett konto ännu så för tillfället finns det inte så mycket att göra. 

Från det jag har kollat igenom kan jag ändå säga att jag tycker att idén verkar super. Hela grejen att man kan välja vilka av "vännerna" som man vill dela sin information, sin posts m.m. med är verkligen asbra. Jag kommer helt klart använda mig av det 24/7.

Jag kan tänka mig att lägga av med facebook helt när Google+ kommit igång ordentligt. Än så länge föredrar jag upplägget och attityden hos google. Spännande...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback