Nära skjuter ingen hare...

... däremot ser det till att jag låser upp bloggen. Designen är inte helt klar ännu men jag tycker att det känns tillräckligt fixat för att öppna upp portarna för allmänheten. Jag är ju så otålig av mig, när det gäller designer till mig själv orkar jag aldrig vänta tills varenda detalj är slutförd.

Nu ska jag göra mig iordning och sedan se om jag kan färdigställa det sista. Man borde ju faktiskt göra det tycker jag. Kanske passar på att presentera mig själv då också. Man vill ju inte vara oartig.

Godagens




Kommentarer

2011-07-19 @ 10:41:15

denna kommentar är endast ett test

2011-07-19 @ 10:41:35

Åh, vad jag älskar att du börjat blogga igen ! :D



SV; Men lilla vän, Zombieland sög ju alldeles förskräckligt mycket, nästan så att jag blev lite ledsen ...

Jaså du, får man fråga vem denna mystiska man är ? ;)

2011-07-21 @ 16:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback